Telenor

14:20:50 2011-12-28
Ni sitter jag och gör massa läxor som ska vara klara v 2. Lika bra att göra dom så att jag har dom gjorda! Jag är nu inne på psykologi och ska skriva om könsrollen på minst 2 a4! Vilket inte är helt lätt! Pappa har nu pratat med telenor så att jag kan få mitt telefonnummer i stället för det konstiga jag fick och jag kommer inte få det förrän 5 januari så jag kommer släpa runt på mina två telefoner xD Fast jag använder iphonen som min mobil även fast ingen vet numret till den xD Så om jag blir seg på att svara om jag får sms så är det för att min telefon förmodligen ligger någonstans där jag inte hör den xD Men huvudsaken är ju att jag få ha kvar mitt telefonnummer sen :) Nu ska jag fortsätta med psykoligin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback