That's what I believe in

23:01:52 2011-12-30
Jag hade skrivit ett långt inlägg alldeles nyss men klumpiga jag tar bort hela inlägget -.- Smart. Jag ska försöka få det ungefär lika. Jag har nu kollat klart på one tree hill. Jag hoppas verkligen att näste sesong kommer ut snart! Samma sak gäller vampire diaries! Annars har jag ju inget att göra om dagarna! I morgon ska jag i alla fall gå långt med Caesar med musik i öronen. Vilket är väldigt mysigt! Det gäller bara att få sitt lata arsle ur stolen och ta på sig skorna. Sen är det hur lätt som helst! Men innan man har fått på sig skorna så skjuter man bara upp det! Som jag gör! Men om jag kanske kan lyckas få lite bättre kondition nu så kanske det går lättere sen! Nu ska jag leta efter ny musik till spotify. Den jag har börjar bli väldigt uttjatad eftersom spotify är mitt liv! Nu när jag kan ha det i mobilen också så är det ju med mig överallt! Så spotify får aldrig vila!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback