Tisdag

18:59:52 2011-12-20
Idag har jag också varit hemma. Men det betyder inte att jag inte har fått saker gjoda! Jag har lagat mat två gånger, garnerat pepparkakshus, gjort julgodis, plockat ur diskmaskinen och städat. Så nu är jag helt slut eftersom jag inte mår bra.

Men i morgon ska jag till skolan. Det är ju sista dagen. Jag ska ge julklappar till Mysan och Lotta och sen ska vi ha fyra shower för skolan och sen är det julklappsbyte med esteterna. Det blir nog en mysig dag!
Efter skolan ska jag till sjukgymnasten. Mindre kul, men jag måste -.-

Jag har fått photoshop av mammas jobbarkompis och i morse skulle jag instalera det. Trodde jag... Jag förstod inte ett dugg av instruktionerna han hade gett mig så mamma fick ta med datorn till sitt jobb så jag hoppas att han kan fixa det! Så nu har jag snott Johans dator medans han sitter på golvet bredvid ;)

Mamma skickade sms till mig förut där hon skrev såhär: "jag tog på mig en reflex förut för att synas ute. Tittade sen ner på mina byxor och började skratta. Tur med en extra på armen!" Hon har nämligen reflexbyxor på jobbet ;)

Nu ska jag lämna tillbaka Johans dator :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback