22.29

22:40:41 2011-02-24
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och läsa en liten stund. Jag får inte vara uppe på himla länge i kväll för ajg ska gå upp vid 9 i morgon. Jag ska åka vid 10 till Sara. Som jag har sagt några gånger innan och jag säger det igen så ska vi rida i morgon! :D Det ska bli super mysigt! Kul att få lite häst lukt på sig igen! Jag har rotat fram min reflexjacka och ridtermobyxor och vinterskor så att jag inte ska frys ihjäl ;) Vid 3-4 någongång ska pappa komma och hämta oss så ska vi sova hos mig :) Jag har lovat Sara godis och Tacos ;D Gott gott! ;) Jag får se om jag hinner slänga in ett inlägg under dagen men det tvivlar jag på så jag skriver på lördag igen ;)
Nu börjar det kännas att lovet snart är slut.. jag vill inte att det ska ta slut för jag har ingen som helst lust att åka till skolan. Men det blir ju kul att träffa alla kompisar igen :)
Jag slänger in en bättre bild på hur håret blev :)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback