Alla hjärtans dag!

10:50:09 2011-02-14
Glad alla hjärtans dag allihopa! Hoppas att alla får en dag med någon dom tycker om! Själv har jag bäddat ner mig i soffan utan röst och dunkande huvudvärk -.- Mysig dag -.- Jag får knappt fram ett ljud, så det ska lbi spännande med tema redovisning i morgon xD Jag hoppas jag hinner få tillbaka rösten tills dess så att frida slipper göra redovisningen själv!
Igår efter en lång promenad i solskenet åkte mamma och jag till Örebro och handlade lite kläder. Jag kom hem med en skorta, jeans leggins, tjocktröja, och 3 par trosor. Det är mycket med än jag brukar hitta! Jag är nästan lite stolt ;) När vi hade varit i örebro ett tag kände jag att min röst blev tröttare och tröttare. Och när vi kom hem var den nästan helt borta -.- Jag har börjat knarka halstabletter fast jag egentligen knappt kan svälja. Jag måste få tillbaka rösten! Jag pratar inte mycket men när den är borta finns det så mycket som man skulle vilja säga!
Nu ska jag nog kolla på någon bra film så att jag fördriver tiden lite :)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback