Bättre humör

18:01:42 2011-02-20
Nu är jag klart på bättre humör :) I morse gick mamma ut med Caesar innan mitt hår hade torkat så istället gick jag och mötte dom, Jag var ute och gick i en timma i alla fall så jag fick lite motition :) Sen åkte vi och handlade för att sen gå bort till väderkvarnsbacken och grilla korv :) Så i dag har jag lyckats vara ute i ungefär fyra och en halv timma :) Det var så himla fint väder också och då är det bara kul att vara ute :) Men mot slutet när vi grilla korv blev det svin kallt men då skulle vi snart gå hem som tur var :) När vi hade varit hemma ett tag ringde det på dörren. Det var några som bor i Örebro som vi var väldigt mycket med när Johan och Jag var små. Dom skulle bara vara här på ett kort besök men dom har varit här i mer än en timme nu xD Men det är bara kul :)
Nu ska jag kolla på en film :)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback