...

11:12:06 2011-02-04
Igår följde Mysan med mig hem efter skolan. Det blev en lyckad kväll tills jag fick skit ont i magen och är hemma i dag för magsjuka :S Kah gck och la mig 8 igår bara för att jag skulle orka gå till skolan i dag men jag vaknade flera gånger under matten av att jag hade super ont i magen så sen när klockan ringde stängde jag av den och somnade om igen. Jag mår som tur är lite bättre nu. Men jag skulle ju ha gått på bio i dag, jag hade sett fram emot det jätte mycket! Men nu kan jag ju inte gå -.- Och i morgon skulle jag ha haft tjejkväll men det går ju inte om jag är magsjuk! Varför var jag tvungen att bli det just nu?! '
Jg ska nog leta reda på någon bra film och kolla på den så att jag har åtminstone något att göra.
Puss♥



Jag för 2,5 år sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback