Första skoldagen

15:48:17 2011-02-28
Nu är jag hemma efter första skoldagen sen lovet.
I morse gick jag upp som vanligt vid 20 över 5 och gjorde mig i ordning för att sen gå till bussen. Jag väntade ganksa länge med att gå till nussen i hopp om att slippa vänta så länge men när jag kommer fram så var klockan bara halv, en kvart kvar tills bussen skulle gå. Så jag började gå bort mot nästa busshållplats ohc fick bara vänta i 7 min ungefär :) Sen har skoldagen rullat på som vanligt. Jag tog direktbussen hem i dag, det är ganska skönt att komma hem lite tidigare iallafall. Jag måste ta den på torsdag också eftersom ajg ska ta prover halv 4 och annars hinner jag inte ner till vårdcentralen.
Nu ska jag kolla igenom det till provet i morgon. Jag gjorde det förut och märkte att jag kunde redan allt :) Lite tur eftersom jag inte har kollat på vad vi skulle kunna förens i dag xD Men men ;)
Jag måste välja en ny bok till svenskan som jag ska läsa. Det är tur att jag läste så många sidor förra gången så nu behöver jag inte läsa så många ;) Det ska bli 600 sidor sammanlagt och jag har redan läst, oj det var visst 606 sidor i boken jag läste xD Undrar om jag ska läsa en till då ;) Jag ska iallafall läsa en bok på engelskan som jag känner att jag ligger lite efter i eftersom dom andra har en veckas försprång xD
Nu ska jag kolla igenom GeMun
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback