Fortfarande ljust!

17:26:43 2011-02-22
Det börjar bli så skönt att det är ljust lite längre nu! Klockan ät 20 över 5 och solen håller fortfarande på att gå ner!
I morgon ska jag försöka göra något vettigt här hemma. jag ahr gjort ganska vettiga saker i dag med men nu menar jag ännu mer vettiga ;) Vi får se hur långt jag kommer med det men jag ska iallafall försöka. Sen någon dag i veckan ska jag vara med Mysan Pysan. Riktigt roligt ska det bli för nu va det ett bra tag sen vi va :O Det måste det bli ändring på!
Jag gjorde mat förut till mig, Johan och Joahns kompis. Så jag gjorde ganska mycket eftersom jag inte vet hur mycket Johans kompis äter. Sen när maten var klar visade det sig att Johans kompis inte ville ha så Johan och jag fick äta som tokar och det blev ända två matlådor xD Men sånt händer ;)

Jag ska också passa på att säga grattis till min kusin, Mattias Nordin, som fyller år i dag :) Grattis ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback