Godmorgon

11:26:46 2011-02-27
Godmorgon eller ja jag gick upp för en halvtimme sen men det räknas nog ändå ;)
Idag ska jag bara njuta av den sista dagen på lovet och hoppas på att dagen ska gå så sakta som möjligt!
Jag tycker att det börjar kännas som vår! Den glada tjejen börjar komma tillbaka och då närmar sig våren! Det är faktiskit bara 7 veckor kvar till påsklovet och sen 7 veckor kvar till sommarlovet! Det är helt sjukt! Tiden bara flyger framm och innan vi vet ordet av har vi gått ut första året på gumnasiet! Bara en sån sak får mig på väldigt bra humör ;)
Nej nu ska jag trycka på mig kläder så ska vi se om jag går med Caesar i dag eller inte. jag har fortfarande världens träningsvärk xD Så vi får se om jag orkar (y)
Puss♥

» sara

haha jag plåga dig riktigt bra i fredags xD <33

2011-02-27 // 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback