Godnatt

21:24:45 2011-02-21
Nu ska jag ta och krypa ner i min säng och koll apå en film. Jag får inte vända på dygnet nu den här veckan för då blir det jätte jobbigt att gå upp på måndag! Men att jag snart går och lägger mig betyder en dag närmare onsdag. En dag närmare läkaren. Läkaren som ska ge mig besked om knäna. Jag är så himla rädd att det inte ska visa något på magnetröntken. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra då! Jag vet iallafall att om det inte kommer synas något kommer jag behöva ett halt lass med näsdukar! Usch jag blir nervös bara av att tänka på att åka dit den här gången. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Men egentligen så är det ju kankse inte så bra om det visar att jag skulle ha något jätte fel på knäna men ändå så kan man förmodligen göra något åt det då. Om dom inte skulle visa något kan man ju inte göra något..
Nu ska jag göra mig i ordning och krypa ner i sängen ;) Det blir en upptagen dag i morgon med matlagning och hundpassning :) Hundpassningen har jag inget emot alls, det betyder att jag får gå ut och gå, men laga mat är så himla tråkigt! Jag gjorde muffins förut föresten, dom blev jätte goda så dom är redan slut. Jag har ätit en! Dom andra har lassat i sig sdom andra xD Men dom såg inte så jätte goda ut! Alla utom en muffins hade runnit ut på plåten bara för att vi inte har någon muffinsplåt -.- Så det får bli att köpa en sån för det är kul att göra muffins ;)
GodNatt Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback