Godnatt

21:57:54 2011-02-05
Nu sitter jag i min säng under täcket och ska snart sova ;) Skit skönt! Jag har mått skit i dag så känns väldigt skönt att lägga mig i ganska vettig tid. Jag undrar vad fan det är jag har åkt på för något! Det känns inte som magsjuka men mamma tror att det är de. Jag känner mig faktiskt sämre i dag än vad jag gjorde igår. -.-

I morse släpade jag mig ut på långpromenad med Caesar. Mamma skulle på någon musik grejs och då är Caesar mitt ansvar vare sig jag är sjuk eller inte. Jag har inget emot att ta hend om Caesar men i dag var han förjälkig! Men det är sånt man får se förbi ;) När vi hade börjat gå kändes det ganska okej att gå fast jag inte mådde så bra. Men när jag kom fram till dagiset ca 400 meter från vårat hus var jag helt slut! Men jag var tvungen att fortsätta gå iallafall, annars skulle inte Caesar få komma ut så långt i dag. Mamma var ju borta, Johan hos en kompis och pappa jobbade på huset. När jag hade gått lite mer än halvvägs på promenaden orkade jag inte mer så vi gick närmaste vagen hem. När jag kom hem torkade jag av Caesar (det är ju så himla lerigt nu och han drar med sig allt) tog av mig ytterkläderna och gick in på toan för att hänga upp mina termobyxor som var helt blöta. När jag öppnade dorren gick Caesar in före mig och satte sig i duschen och väntade på att jag skulle duscha honom xD Jätte sött! Efter det har jag inte rkat göra något mer på hela dagen så det har varit en väldigt lugn dag. Men det är ju sånt man behöver när man inte mår bra.
Jag skulle ta en dusch förut och tänkte att det skulle bli jätte skönt med en VARM dusch. Men Johan hade duschat innan så allt varmvatten hade tagit slut! -.- Den varma duschen varade inte så länge efter att vattnet hade blivit kallt kan jag säga! xD Men jag har äntligen lyckats få upp värmen under mitt täcke ;)
I morgon ska jag inte göra något speciellt förutom att jag har åkt på att göra meten till 7 personer. Mamma ska på musik grejset i morgon igen och dom kommer hem och äter på lunchen så jag ska göra tacos till dom mig och pappa :)
Nu ska jag krypa ner i min säng och sova och hoppas att jag blir bättre i morgon :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback