Gott!

16:50:11 2011-02-18
Nu sitter jag framför tvn med datorn i knät ;) Pappa kom nyss hem med godis till mig ;) Så nu har han räddat mig kväll ;) Jag har varit super godis sugen hela veckan men ite förens nu har jag ätit, Fast jag har inte öppnat påsen med godis än :O Jag har fakstiskt blivit bättre på att stå emot godis på sistone!
Jag kollade runt på lite kläder förut och hittade några supersöta sommar klänningar! Jag funderar på om jag ska skicka efter dom någon dag :)
Jag och pappa ska vara själva hemma i kväll. Johan ska på ett lan i Hallsberg och mamma jobbar så hon kommer hem senare i kväll. Så det lbir en kväll med pappa :)
Nu måste jag faktiskt öppna godispåsen ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback