Hatar rubrikerna!

21:49:45 2011-02-17
Nu sitter jag i min säng och är helt slut. Jag har varit hemma i dag också och blir tvungen att vara hemma i morgon också -.- Det känns inte så lockande att vara hemma ännu en dag kan jag säga! Men är man sjuk så är man. Jag hade först tänkt att försöka gå iväg till skolan men när ja gknappt orkade gå upp för trappen bestämmde jag mig för att stanna hemma :/ Aja, det är sånt man får leva med :) Iallafall...Idag har jag gjort riktigt spännande saker... Jag har sutit vid datorn, tvn och lagt ett pussel som jag fick nog av efter två timmar utan frammgång. Jag som var super bra på pussel när ja gvar mindre! Men idag funkade det bara inte! Johan var hemma i dag också så det blev inget lugn och ro idag. Inget illa menat mot honom men han bara pratar och pratar. Det är ganska gulligt ibland när han pratar så mycket men inte när man är sjuk! Men han är ju min bror så jag älska honom ändå! :) Imorgon blir det väl att göra samma sak som hela veckan: Nysa, hosta, kolla på tv, och sitta vid datorn. Det blir ganska långtråkigt när man redan har gjort allt det i mågra dagar i streck nu! Men man får linad in sig i en filt och bara mysa ;) Så jag har nu fått ett lite tidigt lov ;) Nästa vecka är det ju sportlov! :) Ska bli jätte skönt! Bara jag kan bli frisk någon gång! På lovet ska mamma och jag leta  reda på vart Willow bor nu så ska vi se om vi kan få hälsa på henne någon dag! ;D Det ska bli jätte kul att se hur hon mår! ;D Hon har det nog super bra hos den nya familjen! Det slår jag vad om!
På onsdag ska jag till läkaren för mina knän och se vad magnetröntken bilderna visar. Jag hoppas att det syns något på dom! Annars vet jag inte vad jag ska göra! Jag var livrädd för att operera dom förut, men nu vill jag inget annat än göra det! Jag vill verkligen få ett slut på den smärtan jag har i knäna! Jag vill kunna springa längre än 10 meter utan att knäna viker sig!
Nu har jag gjort det jag inte skulle göra! Jag har fastnat vid facebook! Jag lovade mig själv att gå och lägga mig för att jag är så trött men nej då, Jag sätter på datorn och fastnar vid facebook! Fy! Haha!

Jag har inget alls att skriva om på bloggen egentligen, jag bara babblar på! Så om någon har något tips så skulle det hjälpa! Det har blivit flera läsare på sistone så det skulle vara kul att ha något vettigt att skirva om så att jag kan få ännu flera ;) Det börjar faktiskt bli endel ;O Nej nu måste jag sluta babbla! xD
God natt! Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback