Hemma

19:30:40 2011-02-23
Nu har jag precis kommit hem efter en lång dag. Det börjde med att vi åkte till läkaren för att få beskedet att magnetröntkenbilderna inte visade något annorlunda, vilket gav resultatet att jag började stört tjuta. Men ajg ahr nu fått en remiss till ortopeden i Karlskoga så ska vi se om dom kan hitta vad det är för jag står inte ut längte! Sen åkte mamma och jag mot Kumla för att se om vi kunde hitta vart Willow bor nu. Vi frågade folk om dom hade sett någon skäck som nyss flyttade in men inte en enda persom i Örsta verkade veta något om en n skäck. Efter att jag hade kört i 2 timmar utan resutat gav vi upp och styrde mot Östansjö för att klippa mig. Vi får försöka leta reda på henne någon annan dag så att jag får träffa henne :) Jag saknar henne jätte mycket nu! Så det skulle vara kul att träffa henne och se hur hon har det på det nya stället :) Jag är riktigt nöjd med klippningen :)
I morgon blir en slapp dag. Jag behöver inte göra något alls. Jag behöver inte ens gå med Caesar för et har Johan lovat att göra för att han kände sig jätte taskig för att han inte gick med honom i dag som han hade lovat. Men jag har inget emot att komma ut lite :) Så i morgon ska jag nog trycka ner mitt ansikte i boken jag läser ;) Det är så skönt att för en sekund försvinna bort och få vara någon annan än en själv. Få smita iväg från alla måsten. Få föreställa sig att man själv är personen som författaren beskriver i boken. Men om jag skulle få önska bort att vara den jag är så skulle jag nog inte göra det mot något alls. Jag trivs med den jag är. Det finns saker på mig som inte är perfekta men vem är perfekt? Man ska vara stolt över att vara den man är även fast det är skönt att få vara någon annan för en sekund. Var den du är och var stolt över att vara det också!

Puss♥

Den nya frisyren :) det är webbkamerabild så den är inte så bra, men men.. ;)

Just the way you are!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback