Hos Sara

15:39:42 2011-02-25
Nu sitter jag hos Sara och väntar på att hon ska duscha klart. Vi har ganska nyss kommit en efter en jätte mysig sväng med hästarna:) Det kommer upp bilder sen ;) Pappa ska komma och hämta oss när han är klar i Örebro med att kolla saker till huset. Vi får se vad vi hittar på sen ;)
Det var så himla mysigt att rida så det är inte sant! Att få sitta på hästryggen igen är en så härlig kännsla som jag inte kan beskriva!
Det blir inte ett så jätte långt inlägg  men det får duga ;) Det är iallafall något att läsa ;)
Puss♥

» Lucas

Hej på dig du! Vad göres? :)

2011-02-25 // 15:55:42

Hej!!



Titta gärna in på min blogg :) Massor på gång!! Man kan bli länkad på min blogg idag så pass på!!

2011-02-25 // 16:05:23

Kika gärna in på mina Tradera-auktioner, jag har flera uppe just nu. Säljer bland annat en helt ny datorväska (som kostade 700 kr när den köptes), ett par snygga Cheap Monday-jeans och en ny Helena Rubenstein-mascara. Alla mina auktioner har utropspriset 1 krona, och priserna är fortfarande väldigt låga! PASSA PÅ - NÄSTAN ALLA AUKTIONER AVSLUTAS IMORGON! http://www.tradera.com/auktioner/saelis

2011-02-25 // 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback