Måndag

13:41:09 2011-02-21
I morse vaknade jag vid 10, vilket var ganska tidigt med tanke på när jag gick och la mig xD jag gick upp och gjorde mig i ordning och gick sen iväg med Caesar på långpromenad. Vi var ute och gick i en timme och en kvart. Det var riktigt skönt ute så jag gick till och med utan vantar :O Jag tar förmodligen en promenad till sen ;) Det är skönt att röra lite på sig och inte abra sitta inne när det är så fint väder ute :)
Igår kväll satt jag och letade reda på nya bra låtar ;) Jag är ganska så trött på dom jag har lyssnat på på spotify, det blir ganska tjatigt efter ett tag xD Jag hittade ganska många nya faktiskt ;)
Nu ska jag hitte på något kul att göra ;)
Puss♥

Broken-Lifehouse

It is what it is-Lifehouse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback