Onsdag

10:40:45 2011-02-16
Jag fick inte gå till skolan i dag heller och jag får förmodligen inte gå i morgon heller. Det börjar bli lite smått långtråkigt men mår man dåligt så gör man. Jag får kolla på film hela dagarna så att jag har något att göra ;)
I går gick jag och la mig vid 9 men så fort jag la nig ner kunde jag inte andas så jag satte på en film. När jag hade kollat klart på filmen la jag mig för att sova och somnade nog efter en timme. Sen har jag vaknat somnat, vaknat somnat, hela natten -.- Skit irriterande, så i dag är jag svin trött. Men jag sak försöka hålla mig vaken så att jag kan sova i kväll istället.
Eftersom jag inte ahr så mycket att skriva så ska jag leta reda på någon bra film och kolla på den :)
Puss♥


Danmark sommaren 2010 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback