Patience

21:37:06 2011-02-22
I morgon blir det att ta hand om Caesar iallafall. Johan kommer inte göra det och om han kommer göre det kommer han ändå inte gå så långt så tt ingen annan behöver gå långpromenad med honom sen. Så jag ska gå med honom över stan och sen runt Askersundsbyn och över väderkvarns backen :) Det tar väl 1 och en halv timma, så då har han fått sin motition :) Det är skönt för mig att få komma ut också :) Så i morgon ska jag bara hoppa i kläderna när ja ghar gått upp och sen gå med honom sen när jag har kommit hem ska jag duscha och sen är det nog dags att åka till läkaren. 
När jag var ute och gick med Caesar förut så filmade jag när han sprang i snön, det såg så himla härligt ut när man kollade på det sen! han är så söt min "lilla" hund! ;D 
Nu ska jag snart börja träna på vätter rehab :) Så då ska jag komma igång lite mera :) Om nu knäna tillåter det vill säga men dom ska fan inte få hindra mig längre! Så då ska jag träna där några gånger i veckan :) 

 

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback