rastlös

19:16:06 2011-02-26
Nu har jag sbsolut inget att göra! Jag har läst och kollat på vampire diaries. Nar jag ahde läst ett tag blev jag så trött på det för jag kom in i den delen av boken som är långtråkig -.- Men man får stå ut ibland ;)

I morgon är det sista dagen på lovet! Det känns helt sjukt! Så i morgon ska jag gå långt med Caesar och sen bara ta hand om mig! En riktig mysdag ;)



Jag väntar fortfarande på att du ska komma in genom dörren. Jag väntar på att du ska ringa hem och fråga hur jag mår. Jag vet att det inte kommer hända men jag kan inte låta bli att hoppas! Även fast vi inte träffades så jätte ofta så är det något som saknas. Du finns inte där längre. Det känns skönt att jag fick träffa dig en sista gång och säga hej då. Det har gått två månader men det är fortfarande svårt att fatta att du inte kommer komma tillbaka..
Jag kommer alltid älska dig och jag lovar dig att vi kommer ses igen!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback