Sängen väntar

22:35:19 2011-02-18
Nu ska jag snart krypa ner i min varma sköna säng och sova! I morgon ska jag försöka mig på en promenad med Caesar så att jag får komma ut lite, Jag har inte varit ute på hela veckan! :O Så nästa vecka, om jag mår bättre sksa jag gå långpromenad med Caesar varje dag! Det är skönt att ha honom så att man måste komma ut om dagarna, speciellt när det bara är Johan och jag hemma för då är det jag som har ansvaret för honom. Och i början av veckan ska jag vara själv hemma till onsdag! Johan ska på något läger och är borta tills dess ;) Mamma och pappa är hemma på kvällarna men jag har hela dagen hemma själv ;) Det ska bli jätte skönt att få vara helt själv! Förutom djuren då xD
Nu ska jag se om jag kan släpa mig upp för trappen och krypa ner i sängen :)
Puss♥

Sv; håller helt klart med! Verkligen underbar serie :)

2011-02-19 // 07:48:48

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-08-31 // 10:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback