Segt...

17:19:38 2011-02-06
Nu har jag hamnat i min säng med datorn i knät igen. Det är så långtråkigt att inte ha något att göra på dagarna! men är man sjuk så är man. Jag får se om jag stannar hemma från skolan i morgon också. Jag känner mig fortfarande ganska matt och orkeslös. Jag tror jag fortfarande har feber så det lutar mot att vara hemma. Jag får bestämma mig i morgon och se hur jag mår då! :)
Jag har ju satt upp en lapp i lindhults ridhus om saker jag vill sälja, och nu ett bra tag senare hittar jag mina skit fina schabrak som jag glömde skriva upp! -.- Det är ett rosa och grått och ett mörkgrått med ljusare kant och lila blommor på ena sidan. Jätte fina är dom iallafall!
Jag ska väl ta och gå ner och kolla på film eller nåt.
Puss♥
´
Märket på det rosa schbraket

Det gråa schabraket med lila blommorna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback