Sjukling

10:37:18 2011-02-15
Jag blev hemma i dag igen. Jag kan fortfarande inte prata så bra, jag har skit ont i halsen, är snorig som satan, och har ont i huvet och magen. (y) Jag hade först tänkt åka till skolan för redovisningen men när mamma kom hem så fick jag inte åka för att jag hade feber igår. Hon tycker att jag ska ta det lugnt så att jag blir bättre istället för att gå iväg innan jag mår bättre och bli ännu sämre!
Inatt vaknade jag av att jag hade ont i hela kroppen. Jag kollade på klockan och hoppades att det snart var morgon så att jag kunde få gå upp även fast jag mår skit. Men klockan var bara 1 så jag fick gå upp och trycka i mig en tablett. Det var en utmaning eftersom jag är så tjock i halsen! Men när det gick gick jag upp och la mig igen. Jag vaknade vid 9 igen och kände att det var dags att gå upp. Men jag känner nu att jag skulle ha legat kvar i sängen. Jag orkar ju inte ett skit!
Igår spenderade jag hela dagen framför tv'n och datorn. Jag kollade med andra ord på film hela dagen. En film som jag kollade på var Life as we know it. Den var riktigt bra och jag tycker att andra ska kolla på den också! Men nu ska jag ta och kolla på en till film och vänta på att dagen ska ta slut så att jag får sova.
Puss♥



Jag längtar super mycket till sommaren nu! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback