Skolan

08:38:08 2011-02-03
NU sitter jag i biblioteket och ska egentligen jobba men det finns inte så mycket att göra så jag har tagit lite rast (a) Vi har historia där vi ska jobba med temat men vi är föra i tidsplanen så jag tar det lite lugnt ;) Efter historian har vi engelska sen ensemble, lunch sen matte och sen slutar vi ;) Riktigt skönt! Jag vill bara hem! Jag är skit trött! men det är tur att det är fredag i morgon :) När jag kommer hem sen ska jag nog gå en liten sväng med Caesar och sen börja slappna av för att sen lägga mig ganska tidigt :) Pappa är inte hemma i kväll så Johan och jag får vara ensamma. Så jag anar att jag får laga maten för Johan är ganska lat så om jag vill ha mat får jag göra det själv ;)
Nu känner jag mig lite iaktagen så nu ska jag fortsätta jobba ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback