Snart läggdags

22:18:26 2011-02-11
Nu har jag kollat klart på de två senaste Vampire diaries avsnitten. Jag har suttit här och gråtit floder! Det är så himla bra så det är inte sant! Men såklart så slutade det ju inte så bra, bara för att dom andra avsnitten inte har kommit ut så man kan kolla på än. Så jag får längta jätte mycket på att dom ska komma ut. Men det kommer nog gå med räser fart med allt som händer runt omkring just nu.
Nu ska jag iallafall ta och krypa ner i min säng. Jag är super trött så det ska bli skönt att få sova ut i morgon. Det är som att hur mycket jag än sover blir jag inte piggare. Men jag får försöka sova lite längre så att jag kanske blir något piggare iallafall!
God natt♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback