Snart mat

15:04:10 2011-02-26
Nu har Sara precis åkt hem. Vi vaknade vid 10 halv 11 och gick och år frukost. Sen satte vi oss och kollade på Titanic. Sara hade nämligen aldrig sett den :O Så det ändrade jag på ;) Sen ringde hennes pappa och det var dags för henne att åka hem. Jag har världens träningsvärk från igår efter att vi red på hästarna igår. Men det är lite skönt för då vet jag att jag har jobbat ;) Så jag har stretchat (stavas) för fulla muggar ;) Så nu kan jag gå lite bättre iallafall ;D Jag känner mig som en gammal gumma xD Men det är smällar man får ta om man ska ha roligt ;D
Nu ska jag kolla på ett nytt avsnitt av vampire diries ;D
Puss♥

» sara

sv; haha ja absolut ;) va jätte skojj!:D



2011-02-26 // 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback