Snö!

15:53:28 2011-02-11
Nu har jag precis kommit hem från bussen. Det är nästan så att man blåser bort och drunknar i snön! Inte okej! Men eftersom jag klarade mig enda hem så är jag inte alls för sur på snön ;) Läkaren ringde idag igen. hon sa att jag ska in och ta prover igen om 3 veckor och se om det blir samma resultat och isåfall ska jag få tabletter så att jag ska bli bättre! Väldigt skönt om det skulle funka :)
Hade sov morgon idag som vanligt på fredagar. När vi hade gjort provet somvar färdigt på 5 min som vi skulle ha på morgonen fick vi veta att vi inte skulle ha någon matte och nästa lektion började 11.50. Så dagen har gått gasnka segt men ändå jätte snabbt ;) Det känns som att man inte har gjort något alls xD
Imorgon ska jag ha tjejkväll här. Lotta, Frida och Mysan ska komma så blir det nog massor med godis, film och prat! :) Så jag ska snart börja städa mitt rum. Det är ganska så stökigt! jag ska passa på att dammsuga också när jag ändå är i farten ;) Nu när man har en anledning till att ha det lite fint xD
Nu ska jag faktiskt ta tag i städningen så att jag får det gjort. Jag ska nog sätta på väldigt hög musik. Jag kan bara inte städa utan musik!

Utanför Willows hage för två år sen tror jag :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback