Surt!

12:25:05 2011-02-22
Jag hade nyss skrivit ett inlägg och när jag holl på och skrev så försvann det bara -.- Så jag får väl lite kortfattat skriva om det -.- Nu har jag precis kommit in för dörren efter en långpromenad med Caesar. Det är så fint väder så man får passa på att vara ute :) Jag ska snart hoppa in i duschen och sen göra mat åt Joahn och mig :) Igår kväll kollade jag på Burlesque. Filmen var mycket bättre än jag trodde att den skulle vara :) Så jag kollar gärna på den igen :)
Imorgon smäller det! Då är det dags för dommen för knäna. Jag vill men ändå inte! Aja jag mste få veta så jag har inget val.
I morgon har jag också paus från att gå långpromenad med Caesar, då har Johan lovat att ta honom. Men sen på torsdag ska jag ta honom igen ;) Det är så skönt att få komma ut så jag har inget emot att gå med Caesar.
På onsdag ska jag förmodligen klippa mig också. Äntligen! Mitt hår har blivit jätte slitet så det är dags. Jag får se om jag ska färga det också för jag har fått världens utväxt och det är ju inte så speciellt snyggt xD
Sen kommer jag inte ihåg vad jag mer skrev så det får duga xD
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback