Tapeter i hallen!

15:38:14 2011-02-12
När mamma och jag kom hem för en liten stund sen såg vi att pappa har börjat tapetsera i hallen! ;D super glad! Nu börjar det likna ett hus igen! Jag har tänkt ta kort på hela huset sen när det är klart så att ni ska få se hur det blev :) Men det kommer nog dröja ett tag till så förväna er inte att dom kommer komma upp nästa vecka eller så xD Även fast det inte känns så så är det ganska mycket kvar att göra ändå.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 6 så ska vi åka och hämta Lotta och Frida så kommer Mysan komma sen också så ska vi ha tjejkväll! Riktigt roligt! Det var ett tag sen nu! Det ska bli skönt att få tänka på något annat ett tag :)
Nu fick jag sällskap vid datorn av musse som hoppade upp i mitt knä :)


Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback