Trött på allt

17:25:37 2011-02-02
Jag sitter nu i min säng med datorn i knät och lyssnar på musik. Skoldagen bestod mest av musik och jag var inte ett dugg taggad för det! Jag hade musiklektion och set var nog den sämsta hittils! Våran vikarie ville att vi skulle improvisera och massa skit. Eftersom jag inte mår så bra nu och inte har världens bästa självförtroende så vågar jag ju inte. Men vi var tvungna så tillslut fick jag härma henne och det lät förfärligt! Samma sak när vi sjöng, det lät skit! Inte det som får självförtroendet bättre precis! Jag har också spelat bas i dag. Jag hade glömmt bort nästan allt sen förra gången så i min grupp fick visa mig helatiden hur jag skulle göra, men tillslut kunde jag en bit iallafall ;) Det går väl bättre i morgon när vi har dubbeltimme :) Efter det hade vi idrott men ajg vågar inte vara med eftersom ajg får ont i knäna av att gå lite för snabbt. Men jag har lovat mig själv att jag ska vara med på fredag. Fast då ska jag gymma ;) Jag åkte med den tidiga bussen hem och kom hem vid kvart över tre. När jag kom hem tog jag på Caesar halsbandet så gick vi på en liten promenad så att hans kulle få komma ut. Mamma är lite trött på honom så jag får ta över ansvaret för den lilla sötnosen ;)  Det gör jag gärna, så lnge jag inte får jätte ont i knäna :)

Igår efter skolan åkte pappa och jag iväg till Karlskoga för att magnetröntka mina knän :) Vi kom dit vid halv 6. När det var 10 minuter kvar tills jag skulle få gå in så kommer det ut en tant och säger att det kommer ta ytterliggare 40 minuter för att dom var försenade. Så pappa pch jag gick bort till "fiket" och köpte lite fika. Men jag kan säga att muffinsen var som att tugga på en matta! -.- Chokladen smakade vatten, så jag äter ju inte där någe mer! xD När vi hade fikat klart så gick vi tillbaka till röntkenavdelningen, oc så fick jag gå in när vi hade väntat i en kvart. Jag fick hoppa upp på en brits eller vad man ska säga. Dom hade lagt fram kuddar så att det skulle bli lite bekvämare. Om maskinen inte hade låtit så högt så skulle jag lätt ha kunnat somna! xD Det var skit skönt att ligga där! Jag hade fått sova i en timme också ;) Det tog ca 40 min för varje knä så det tog ett tag. Vi var klara runt halv åtta så då gick vi ut till bilen för att börja rulla hem. Vi kom hem kvart i nio och då var det bara att hoppa in i duschen, sen raka vägen ner i sängen. Jag var väldigt trött vid det laget! xD Läkaren som tog bilderna sa att det tar ungefär en vecka att skicka bilderna till min läkare här och sen kommer det ju ta lite tid att få en tid hos honom. Så får vi se hur vi ska göra sen. :)

Nu ska jag fortsätta kolla på en film jag började kolla på i måndags :)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback