You took you're heart and walked away

18:04:18 2011-02-10
Idag har faktiskt varit en dag då jag har varit på lite bättre humör! :) Läkaren som jag var hos i fredags ringde och sa att jag kan ha någon hormonförändring eller något sånt i en körtel i halsen, jag har glömmt bort vad den heter. Man blir trött, får ont i huvudet och mår illa av det, och allt det stämmer! Superskönt att man får reda på vad det är! Sen har mamma singt till min läkare som skulle få magnetröntken bilderna. Men dom har ju såklart inte kommit än så vi ska ringa på måndag igen och se om dom har kommit då för nu vill jag ha svar!
Nu har jag börjat öva inför engelskaprovet som är i morgon (y) Bra att börja i tid ;) Jag har ingen som helst lust men måste man så måste man ;)

Jag har fastnat helt för tv serien Glee!! Jag tycker den är superbra! Dom är svin duktiga på att sjunga och sånt också! Det är såklart ett extra +! Nu när inte vampire diaries går heller så finns det iallafall något att fördriva tiden med ;) Jag hoppas det börjar snart igen! :O Nu har det varit uppehåll alldeles för länge!

Jag slänger in några videor från Glee också ;)



Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback