2011

12:55:50 2011-01-01

Idag är första dagen på det nya året. Den dagen kommer spenderas med bästavän! likadant som igår kväll :)
Igår åkte vi ut till Mysan vid kvart i 7, när vi kom dit var det god mat och fika. När klockan hade blivit halv 11 så tog jag och mysan på oss för att gå ut och hälsa på hästarna. När vi kom in i stallet såg jag en liten ponny med lång man och rund mage kolla på mig. Det var inte länge sen jag träffade henne men gud vad hon har förändrats! Hon ser jätte busig ut med sin pannlugg och manen som står åt alla håll xD Supergullig med andra ord! Mysan och jag stod och gosade med henne ett tag innan vi gick bort till Roxane och sa god natt :) På torsdag kommer det en mamma och hennes dotter och ska kolla på Willow och se om dom ska köpa henne. Dom bor bara i Kumla så jag kan fortfarande åka och hälsa på. Vilket känns väldigt bra! :)
Nu fick jag häva mig upp och ta ner musse från en stege som mamma har stallt i mitt rum för att hon ska byta lampa åt mig xD Han älskar att sitta på den stegen men det är ju inte kort ner till backen om man står högst upp och börjar jaga sin svans xD Musse välte våran gran här om dagen också xD Han klättrade upp högst upp i grenverket och tuckte att han skulle ha kulan som hängde längst ut, och då tippade granen xD Han har gjort om det en gång sen dess så jag hoppas att vi ska ta bort granen snart xD
Nu ska jag nog ta och städa lite tills Mysan kommer så att hon inte får en chock när hon kommer in här xD
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback