Allt ordnar sig

17:53:36 2011-01-11
Sen jag kom hem vid halv 4 har jag sutit och pluggat! Känner mig ganska så duktig ;D Och jag är inte klar för i dag än (y) Inatt vaknade jag med ett ryck och kom på att jag hade stängt av min väckarklocka så jag satte på den och somnade om. När klockan ringde 20 över 5 kom jag på att jag hade ju sovmorgon så det var bara att atänga av klockan och somna om. smart ;) Dagen har som varit som en vanlig skoldag och flytit på. Och innan man vet ordet av är dagen slut och dags att sätta sig på bussen. När jag hade halkat mig hem så hämtade jag posten och fick se att min remiss till magnetröntken har kommit! ;D Jag blev skit glad! Inte en sån sak man brukar bli glad över men nu kanske den här skiten kan fixa sig! ;D Så jag ska dit den 2 februari (y)
Nu ska jag forstätta plugga så ska jag gå ner och äta sen ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback