Halkigt

16:07:50 2011-01-10
Gick upp 05.20 i morse. Inte kul kan jag säga! Efter att ha lagt mig vid 9 igår kunde jag inte somna så jag var nere 2 gånger ungefär innan jag bestämnde mig för att bara ligga och vila fast jag inte kunde sova. När klockan närmade sig 1 kände jag att jag sakta somnade in lite men inte helt. När jag väl vaknade sen kändes det inte som att jag hade sovit något alls! Jag har drömmt skit konstigt :S Men jag kan nästan garantera att jag kommer sova ordentligt i natt så trött som jag är xD Plus att vi har sovmorgon ;)
Dagen skulle ha börjat med matte men matte läraren kom inte så det vara bara att sätta sig och vänta på nästa lektion. När dagen var slut hade jag lyckats få med mig en hel hög med läxor, inlämningsuppgifter och redovisningar! -.-
Det jag har att plugga på nu är:
*Historia
*Matteprov
*Svenskaredovisning
*Engelska artikel
*Naturkunskap
*Global ekonomi
*Engelskaglosor
*Arumentations analys
Det är det jag fick med i dag!! Jag har en stark känsla av att det här kommer bli jobbigt xD Men det är bara att sätta igång och plugga! -.-
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback