hemma igen

13:35:33 2011-01-23
I fredags åkte hela familjen upp till farmor för att först träffa släckten och sen aka vidare till kyrkan för farfars begravning. När man hade gråtit klart och fått massvis med kramar av folk man inte kände så åt vi smörgåstårta och sen var det dags att åka mot farmors hus igen för att vara där till lördag. Så min helg har bestått av film prat med farmor och promenader med Caesar.
När vi kom hem igårkväll luktade hela huset nyrenoverat ;D mysig känsla! Det är ju faktiska sant! Pappa håller på med att sätta upp dom sista tapetbitarna i köket nu sen är det inte så mycket jobb kvar med köket. Toan är klar och i dom andra rummen är det nästan bara att tapetsera och sätta lister kvar. Förutom vardagsrummet, där skulle man behöva lägga golv också ;) Det skulle inte va så snyggt att ha hela huset nyrenoverat och sen ha spånskivor som golv i vardagsrummet! xD Det är snart fixat det med :)
Nu ska jag gå ner och lämna Johans dator till honom. Jag har fortfarande inget virusskydd så jag snor Johans ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback