If i could

14:46:59 2011-01-15
Vaknade vid 10 i morse. När jag hade gjort mig i ordning tog mamma och jag på oss ytterkläderna och gick långpromenad med Caesar. Vi var ute 1,5 timmar. SKönt men kallt! När vi kom hem gav jag Caesar en välbehövd dusch. Så nu ligger han där nere och är ny schamponerad ;) Jag får se om jag sak orka ta tag i läxorna sen eller om jag ska göra dom i morgon;) Jag måste iallafall skriva om en svenska redovisning som jag skrev på datorn men inte kan få ut xD Så det är bara att börja skriva xD Sen ska jag nog sätta mig och kolla på film med nybakaad sockerkaka som jag fick väldig lust att göra nu! xD Men aja, vi får se ;)
NU ska jag iallafall ta itu med Svenskan ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback