Jag kommer aldrig på någon bra rubrik! xD

17:52:50 2011-01-12
Nu har jag precis skrivit klart min svenska redovisning. Jag hade gjort en om Bruno Mars men sen skulle Fanny prata om samma så då tänkte jag att jag kunde göra en ny. Det är inte så kul att ställa sig där framme efter henne och säga precis samma saker som hon sa xD Så det fick bli om Michael Jackson ;) Det fanns hur mycket som helst att skriva om honom xD Så jag hoppas att jag håller mig under 5 min xD
Idag har skolan varit jätte seg! Den började med en svenska lektion. Sen matte, sen håltimme i 3,5 timmar! Sen idrott. Jag och Lotta har varit själva i dag för att dom andra var sjuka.
Tur att jag har henne :) Så att man inte skulle vara helt själv och få va med några man inte känner alls i stället xD På idrotten var jag med på riktigt i dag! Jag kommer väl få skit för det i morgon i mina knän men det är smällar man får ta ;) Det var valfritt i dag och då ville nästan alla vara i gymmet så då spelade jag och Lotta badminton med Edith :) Jag försöket verkligen och det var första gången på länge som jag kände att jag var med och aktiverade mig! ;D Känns riktigt bra! Efter idrotten var det bara att sätta sig på bussen och åka hem. Jag tog direktbussen i dag eftersom Mysan var hemma. Linnea kom och satte sig bredvid mig när hon gick på bussen så satt vi och pratade hela vägen hem. Det var verkligen länge sen jag pratade med henne nu! Så det var kul att träffa henne :) När jag sen gick av bussen var det en kille som gick framför mig hela vägen hem. Jag kände mig som värsta stalkern! xD men det är väl sånt man får stå ut med ;)
I morgon är det ungefär samma dag som idag i skolan. Först 2 lektioner sen super lång rast sen en lektion igen xD Väldigt slappt men det blir jobbigt i längden! men man får stå ut. Jag vet inte riktigt vad ajg ska göra efter skolan i morgon. Blir nog en promenad med Caesar och sen öva på glosorna till engelskan ;) Sen är det sova som gäller! Det känns som att jag inte är annat än trött nu för tiden xD
Nu ska ajg ta och hitta på något som inte innehäller plugg!
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback