J**la rubrik!

11:44:31 2011-01-07

kvällen igår spenderades hos Frida med Mysan, Lotta och Emma :) Blev en riktigt lyckad kväll med mycket skratt och prat! Jag åkte hem vid halv 12. Då hoppades jag på att jag skulle kunna sova en hel natt, men nej då. Jag har sovit så himla dåligt på sistone! Jag kommer säkert sova jätte bra natten till måndag eftersom jag ska upp tidigt då xD men men ;) Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag hade tänkt släpa med pappa till Örebro så att jag kunde hitta något att ha på mig på begravningen men det verkar som att jag får gå dit utan kläder -.-
I morgon ska hela famlijen åka upp till farmor. Det stod i tidningen att det skulle bli värsta snö ovädret i morgon och då är det ju bra att sätta sig i bilen och åka 15 mil (y)
Nu ska jag försöka hitta på något att göra ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback