köket

18:02:18 2011-01-31
just nu sitter jag i köket och håller på att göra fiskpinnar ;) Gott :)
Mamma hämtade mig vid skolan i dag när hon var påväg hem från örebro :) När vi kom hem hoppade jag rakt in i duschen. Jag är nere i en depp period och då hjälper en dusch lite :) Så nu ska jag abra äta så är jag klar för att gå och lägga mig ;) Nej men jag ska nog sova lite senare iallafall xD Jag hittade en låt som jag började stört tjuta till när jag skalade potatis ;) Jag ska lägga upp den så ska ni få lyssna :) Texten var jätte fin och låten värd att lyssna på! NU har jag försökt 3 ggr att lägga upp videon men det funkar inte -.- Så jag ska prova i ett annat inlägg och se om det går, men om det inte går så tryck på den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=LaaDwD95Mjw&feature=related


Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback