Sjuk

13:33:05 2011-01-14
I morse vaknade jag med världen huvudvärk men bestämmde mig för att föröska gå iväg till skolan i alla fall. När jag hada gjort mig i ordning så började jag gå mot bussen. När jag hade kommit halvvägs var jag tvungen att vända för att jag hade så jäkla ont i huvet. Så när jag kom hem gick jag upp och la mig i min säng och somnade om till 11 ;) Jag känner att det kanske börjar bli dags att äta något. Jag får se om jag orkar fixa i ordning något annars äter jag något i kväll i stället. Siw kom och skulle hämta Caesar förut för att gå på promenad, men kunde inte låsa upp den nya dörren. Jag fick inte heller upp den innifrån. Jag provade senare med min nyckel utifrån som hade funkat igår men det gick inte :S Får se om någon annan lyckas komma in sen. Annars får vi börja använda tvättstugedörren så länge ;)
Jag ska nog gå ner och fixa något att äta för nubörjar min mage kurra.
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback