Söndag

13:02:30 2011-01-09
Igår blev det en riktigt lyckad kväll med stalltjejerna! När vi kom dit vid halv 5 började vi kolla på en film tills vi skulle gå ut till grillkåtan och grilla. Vi var där ute till 9 tror jag innan vi gick in och kollade på en till film. När den var slut skulle vi kolla på en film på Mysans tv. Allt slutade med att alla låg i en hög i Mysans säng och Mysan satt på en pall bredvid xD När klockan hade blivit 12 så kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem så la jag mig och läste och somnade som en stock! Första dagen på hela veckan som jag har sovit ordentligt. Riktigt skönt! Så jag lyckades sova till 11 lite till och från. Jag behövde inte följa med till Farmor eftersom det förmodligen skulle bli ganska sent. Det är ju skola i morgon och för att jag ska orka gå upp 20 över 5 så måste jag sova ordentligt. Det här lovet har gått alldeles för snabbt även fast jag inte har gaft så himla mycket att göra. Så nu är det bara att börja räkna ner till sportlovet som är ganska snart ;)
Nu skah jag hitta på något att göra ;)
Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback