vampire diaries freaks

23:17:27 2011-01-05
Sitter nu i Mysans säng efter en heldag med Vampire diaries. Men dagen hade inte funkat som vanligt utan massa skratt också ;) När jag är så övertrött att jag skrattar åt inget alls så börjar det bli allvarligt och dags att sova. fast det är väl en vanlig dag med Mysan ;) vi kollade precis klart på det 11 avsnittet av vampire diaries och också det sista som har kommit ut hittills -.- Så man blir lite hysterisk när det tar slut! Man vill bara se mer och mer! Det slutade inte så jätte bra heller så då vill man inte att det avsnittet ska vara de sista! men dom kommer ju snat ut på tvn så då får vi sitta bänkade framför den ;)
I morgon ska Mysan komma till mig innan vi ska gå bort mot Frida för en tjejkväll ;D Det blir nog massor av film skartt och godis ;) Vi skulle också prova fridas nya spel till wii, får se hur det går eftersom jag inte är en sån person som är bra på tv spel xD
Det ahr faktiska inte hänt så mycket dom senatse dagarna förutom att jag har gått med Caesar varje dag så har jag inte gjort så mycket mer :O Men dom här sista dagarna på lovet blir det ändring på det ;D 
Nu ska jag ge tillbaka Mysans dator till henne ;)
Puss♥

 
Vi för 1,5 år sen ;)

» Anna

sv; Vampire Diaries är ju awsome ! :)

2011-01-07 // 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback