Virusskydd!

18:21:03 2011-01-30
Jag skulle nyss gå och duscha men den ideén försvann snabbt när jag såg att vi inte hade någon dörr till badrummet. Så jag får snällt vänta tills pappa är klar med golvet.
I går kom Sara A till mig. Massor med prat film och skratt senare la vi oss för att sova. Hon åkte hem i dag vid 1 någongång, dom skulle få besök. Det var riktigt roligt att ha henne här :)
I helgen har jag också gått med Caesar sammanlagt 3 timmar ;) Skönt med motition! Och Caesar är lika glad varje gång ;)
I lördags var jag och mamma iväg till Örebro också. Mamma väckte mig vid 20 över 7 för att vi skulle åka vid 8 och lämna av Johan och pappa vid tåget. Dom skulle till stockholm :) 20 minuter efter att mamma hade väckt mig så var jag klar. Jag hade hunnit äta frukost och göra mig i ordning. ;) När vi hade lämnat av killarna så åkte mamma och jag till ett café eftersom marieberg förmodligen inte hade öppnat än. När vi hade fikat klart åkte vi till Lindhult och satte upp en lapp om ridsaker jag vill sälja :) Efter det bar det av till stadium och köpta nya gympaskor åt mig :) Efter det åkte vi och hämtade kakel till köket. Sen bar det av till min moster så att Caesar fick leka lite med hennes hund innan det var dags att åka hem innan Sara skulle komma :) På måndag börjar vi med tema arbete i skolan, jippi! -.- Så varje tisdag i 3 veckor har vi heldag om Olof Palme! MEn det är tur att jag får vara med en kompis iallafall så att jag inte vantrivs på dom lektionerna som vi har temat på! :) Sen på tisdag ska jag äntligen magnetröntkas! ;D Skit skönt! Jag hoppas att dom kan se vad det är så att dom kan göra något åt det! Jag står inte ut längre! Jag var rädd för att kanske behöva operera men nu om dom skulle säga att jag skulle få operera skulle jag bli skit glad för då skulle det förhoppningsvis bli bättre!
Jag tjänade också 700 kr i dag ;) Jag sålde min ridväst och 3 par ridbyxor ;) Det känns bra att ha tjänat lite pengar xD De jag får in av att sälja ridgrejorna ska jag ha till att köpa en ny mobil. Den förra jag köpte är bara skit! Vilket är an stor besvikelse men det är sånt man får ta!
Nu ska jag bara slänga in en bild på Caesar som Sara tog så ska jag hoppa in i duschen.



Jag fick också bilder från hubertusen. Det var en på Willow som jag tyckte var jätte fin!


Puss♥

» sara

sv; mwihihihihi guud vad jag garva x'D skrattar fortfarande när jag tänker på de x''D



måste träffas snart igen!:)

Nu hitta jag fokusen på kameran oxå^^

2011-02-04 // 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback