Agia marina

20:44:58 2011-07-06
Nu är det bestämt! Vi ska till Agia marina på Kreta! Det ska bli så himla kul! Jag som aldrig har flugit heller :O Så nu ska det bli ändring på det!

Lägenheter Iolida Village - Bild 1

Lägenheter Iolida Village - Bild 10

Lägenheter Iolida Village - Bild 18

Lägenheter Iolida Village - Bild 11

Där fick ni några bilder också ;) jag tycker det ser superfint ut! Så jag tror att det kommer bli en bra resa!
Vi kommer åka när skolan har varit i ca en och en halv vecka så det blir en skön start på skolåret ;)

Puss♥

» sara

sv; jag tror tyvärr inte det går!:(

beroende på hur jag mår...operarar mig ju måndagen, men vi kan ju alltid höras!:)

2011-07-06 // 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback