Fredag...?

15:06:52 2011-07-22

Även fast jag jobbar ganska mycket så håller jag inte alls reda på vilken dag det är! Men men så blir det väl på sommarlovet;) Vilket förövrigt är slut om fem veckor! Det har gått aldeles för snabbt! Men fem veckor är också en lång tid. Så man får göra det bästa av sitvationen ;)

I morse gick ja gupp vid tio och gjorde mig i ordning. Sen vid halv elva satte jag mig på moppen och körde mot Lotta. Hon skulle med och rida i dag :)

När vi kom fram gick vi in och öppnade dörren till hagen och ropade på hästarna. Då går Tracy iväg ner mot hagen och jag kände på mig att det skulle bli jobbigt att få tag på dom. Men efter en liten stund kom tracy tillbaka och gick bakom Sonette precis som att hon motade på henne och sa "nu ska vi gå in". Jätte sött! Men sen var det en annan sak att verkligen gå in genom dörren. Så tillslut fick vi ta på dom grimmorna i alla fall och leda in dom. Tracy gick ju såklart iväg när jag kom med grimman så vi sket i att ta på den och tog in Sonette i stället så följde tracy bara med :)

Vi red ut i ungefär 40 minuter. Vi red en bit mitt i skogen och innan vi kom ut från den stigen eller vad man ska kalla det så var det jätte täta granar som man skulle igenom. Eftersom det hade ragnat så var vi inte jätte torra sen! xD Men vi överlevde det också ;)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli så pass mycket att jag kan börja göra mig i ornding för jobbet. Jag börjar ju fem i dag igen så vid fyra kan jag börja byta om :)

Nu ska jag hitta på något annat än att blogga ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback