Fredag

21:53:58 2011-07-15

I går åkte jag med bussen till Hallsberg för att möta Sara som kom med tåget. När vi hade mötts så satte vi oss på bussen hem igen. Så jag var väl i Hallsberg i fem minuter xD Jag åkte med Caesar så att han skulle få träna lite på att åka buss och jädrar vad duktig han var! Han låg och sov nästan hela vägen.

När vi kom hem så åkte vi ner till ica och handlade så att vi skulle få lite mat i magen innan vi skulle åka till stallet. När vi hade ätit så åkte vi till stallet.

Vi gjorde i ordning hästarna och red sen iväg mot skogen. Det gick superbra att rida! Sista galoppen samlade jag Tracyoch jobbade henne lite. När vi fattade galopp så fick hon värsta steget och gick superfint! Sonette var pigg som vanligt även fast hon hade blivit riden hela veckan ;)

När vi var klara i stallet åkte vi hemmåt. Då var klockan redan halv åtta! I alla fall, när vi kom hem så åt vi och sen började vi kolla på film ;) Vi hann kolla på två stycken innan vi släckte för att sova.

I morse vaknade vi vid elva. Vi gick upp och åt frukost och sen satte vi oss och kollade på film för att det ragnade. Vilket vi gjorde resten av dagen! När klockan sen blev kvart över sen var det dags att åka till hallsberg för att lämna Sara till tåget.

Det var väldigt kul att träffa henne igen! Det var ett tag sen nu! Det är ju svårt att tajma in eftersom båda jobbar... Eftersom vi bor ganska långt ifrån varann så blir det ganska sellan det blir av. Vilket är synd för hon är en grymt bra kompis! Vi har kännt varrandra sen vi var 8 år! Helt sjukt!


I morgon ska jag åka till farmor så det kommer inte bli så jätte mycket bloggande i helgen eftersom hon inte har något internet där längre. Farfar behöver det ju inte längre...

Så i helgen ska jag måla hus, springa och skaffa en solbränna ;) Men omd et regnar så blir det förmodligen film film och åter film xD Men det är ju kul att träffa farmor :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback