Grattis hjärtat!♥

12:34:02 2011-07-06

Idag är en väldigt speciell dag. Willow fyller nämligen hela 17 år. Eftersom jag inte längre kan gratta dig personligen så tänkte jag göra det här!

Jag kan inte beskriva hur ont det gör att inte få träffa dig. Inte veta vart du är. Men nu är det som det är och jag kan inte göra något åt det. Så det enda jag kan säga är att jag saknar dig och att du alltid kommer finnas i mitt hjärta!

Grattis Appakullas Willow! ♥






















» ellen

hej jessica! sanna vet vart willow står, hon hade sett henne :) så prata med henne så får du säkert veta vart hon står! (trodde du redan visste?) ;o men prata med henne du :)

2011-07-10 // 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback