Harry Potter

23:00:27 2011-07-09
Nu släpps ju snart det nya och sista Harry Potter på bio. Det är hela fyra dagar kvar! Jag har följt filmerna och läst böckerna sen jag var tio så det kommer bli ett sorgset (stavas?) farväl av en ny film att längta efter. Men man får väl njuta av de folmer som har gjorts. Vilket jag ska göra tills den nya kommer ut ;) Den 31 ska jag förmodligen gå på den på bio! Vilket kommer bli grymt kul! Jag längtar som satan rent ut sagt!

Både vi och skådespelarna i filmen har blivit mycket äldre och förändrats mycket. Man har ju följt skådespelarna och karaktärerna i halva deras och ens eget liv. Vilket såklart har gjort så att man inte kan släppa dom!








Bara för att så lägger jag upp den allra sista trailern om barnen på den magiska skolan...



Det här inlägget fick faktiskt läggas under minnen! Det är ett väldigt bra minne som alltid kommer följa med genom livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback