Heaven

22:04:45 2011-07-18
I helgen har jag ju varit hos framor. Det är som vanligt fast lite värre om man tänker så ;) Så i helgen har jag målat fönster och klippt gräsmattan och krattat gräs. Sånt man gör hos henne alltså ;) Nej men det behövdes! Gräset var jätte högt så vi fick klippa det två gånger för att vi skulle få med allt! Så nu ser det bra ut igen!

I dag har jag först jobbat. 11-16. Det skulle egentligen vara till tre men det var så mycket folk så jag jobbade till fyra i stället :) När jag hade jobbat klart så åkte jag hem och bytte om och hoppade på moppen och åkte iväg och hämtade Lotta för att åka till stallet. När vi skulle hämta in dom behövde vi inte ens gå in i hagen för Tracy stod och puttade på dörren så att vi skulle komma och öppna. Så vi öppnade och in går hästarna. Så söta! 

Idag blev det en barbacka tur i skogen för båda hästarna. Det var ganska svalt i skogen så det var riktigt skönt :) När vi hade ridit klart fick hästarna stå inne lite och äta. Efter ett tag släppte vi ut dom. Dom har ju hagen vägg i vägg med stallet så vi bara smackade på dom och så gick Sonette ut. Ttracy ville inte riktigt men efter en stund när honkom på att hon var själv så gick hon ut hon med. Jag lät dörren stå öppen för jag skulle ju ändå tömma skottkärran utanför snart. Så när vi håller på och mockar så hör vi plötslit hovar i stallgången. Då har tracy gått in. Hon ville inte alls vara ute! Hon förvisades ut igen och vi fortsatte. Efter en liten stund hände precis samma sak ingen. Så den här gången stängde vi dörren! Annars hade hon kommit in igen xD Hon är för söt!

Och nu har jag hamnat framför datorn och funderar på om ajg ska gå och lägga mig snart. Vilket förmodligen inte kommer hända men man vet aldrig ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback