Helt fel

23:03:18 2011-07-03
Nu har mitt shema för nästa vecka blivit total förstört! Eller ja xD Jag ska inte jobba tisdag. Så på kvällen blir det tjejkväll. Sara kommer inte så jag ska se om Johanna behöver någon hjälp med Tritla då eller om jag bara ska ta det lugnt innan det är dags att börja jobba på fredagen igen.

Igår åkte jag till jobbet men jag kom in och gick ut igen för jag mådde skit! Så jag hade tänkt vara hemma i dag också så att jag kan må bättre tills på tisdag så jag ringde till min chef och sa det. men då frågade han om jag kunde jobba i dag 18-22 i stället och sen vara ledig på tisdag i stället. Vilket var väldigt snällt av honom! Han sa att jag inte ens behövde vara trevlig vilket också hjälpte endel xD Vara trvlig när man inte mår bra är inget man ser fram emot! Så när jag kom till jobbet så stod det att jag skulle stå vid pommes'en vilket var väldigt snällt av honom! Så då slapp jag vara så himla glad och trevlig :) Fast sen är det ju klart att man är trevlig mot dom man jobbar med. Hur skulle man inte kunna vara det? Dom är ju hur snälla som helst!

Så jag kom hem för en halvtimme sen ungefär och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig i min sköna säng! Så det ska jag ta och göra nu!

Puss♥

Det ser väldigt skönt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback